Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies.
Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce prywatności.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu
Język
Polski Angielski Niemiecki Rosyjski
Kategorie
  » Kingway
  » Wilmat WM
  » Benzer
  » Inca
  » Zumico
  » Kingway
  » Wilmat WM
  » Benzer
  » Inca
  » Zumico
  » Kingway
  » Benzer
  » Inca
  » Zumico
  » Kingway
  » Benzer
  » Kingway
  » Wilmat WM
  » Zumico
  » Kingway
  » Wilmat WM
  » Benzer
  » Inca
  » Zumico
Części zamienne


 
Informacje
Pliki do pobrania
Polski tłumik żużlowy
Kto jest online
Obecnie w sklepie jest

 online.
Katalog » Warsztat - naprawa 2 T
Warsztat - naprawa 2 T


KILKA PORAD DLA UŻYTKOWNIKÓW CHIŃSKICH 2-SUWÓW


Odpowietrzenie pompy oleju

Ze uwagi na wiele zapytań przedstawiamy procedurę odpowietrzania pompy oleju w skuterze 2T. Kontrola pompy oleju
występuje jako zasadnicza czynność przed pierwszym uruchomieniem skutera oraz podczas dokonywania remontu.
Bardzo prosimy o pamiętanie o tym,gdyż zapowietrzenie pompy oleju jest częstą przyczyną zatarcia silnika.
W przypadku gdy pompa oleju nie podaje oleju lub podaje go za mało należy ją odpowietrzyć.
Odpowiednia procedura zostanie podana poniżej.

W celu odpowietrzenia pompy oleju należy zdemontować osłonę wentylatora, wentylator oraz stator
wraz z kołem magnesowym








Po odpowietrzeniu poskładaj wszystko w odpowiedniej kolejno


 

Sprawdzenie zbiorniczka oleju

Pragniemy poinformować że producent skuterów SPARTAN i LAMBROS poinformował nas o możliwości
istnienia problemów ze
zbiorniczkiem oleju dozownika w wymienionych modelach. Jednostkowe przypadki
tej niesprawności pojawiły się w innych krajach Europy i w związku z tym, pragnąc wyprzedzić ewentualne
problemy informujemy o konieczności dokonania przeglądu.

Problem polegać może na tym że w procesie produkcyjnym zbiorniczka wystąpić może nadlewka blokująca
wydostanie się oleju do przewodu prowadzącego do pompki i w efekcie grozi to zatarciem silnika.
W związku z powyższym INFORMUJEMY O KONIECZNOŚCI SPRAWDZANIA DROŻNOŚCI WYLOTU
OLEJU DOZOWNIKA W KAŻDYM SKUTERZE LAMBROS I SPARTAN.

Na poniższej fotografii, czerwoną strzałką pokazane jest miejsce wystąpienia ewentualnej niesprawności.



Zsunąć gumowy przewód ze zbiorniczka i skontrolować czy spod przewodu wycieka olej. Jeśli wycieka,
to zakładamy gumowy przewód na miejsce - oznacza to że problem nie dotyczy naszego zbiorniczka.

Jeśli nie wycieka, przewód należy zsunąć całkowicie, przechylić skuter na bok, tak aby po udrożnieniu otworu olej
nie wyciekał ze zbiorniczka i następnie udrożnić otwór przy pomocy szpikulca lub wiertarki
(w zależności od grubości nadlewki).


Poprawienie ładowania

W ramach usprawnienia naszych skuterów, chcielibyśmy prosić Państwa o zwrócenie uwagi na pewne elementy
podczas przeglądu skutera.
INCA STREET, KINGWAY FONERO, BENZER INDIANA ITP:

- By poprawić ładowanie, zaleca się rozdzielenie świateł drogowych i mijania. Polega to na odcięciu białego
przewodu biegnącego do lewej żarówki lampy przedniej, oraz niebieskiego przewodu biegnącego do prawej
żarówki lampy przedniej. Na przycięte przewody należy założyć izolację i naciągnąć gumy zabezpieczające.
Poniższe zdjęcie ilustruje przecięte przewody.



Wszystkie zdjęcia, oprawa graficzna, opisy chronione są prawami autorskimi,
zastrzegamy sobie prawo do korzystania z opisów, kopiowania bez naszej
wiedzy zdjęć jak i oprawy graficznej.
Zgodnie z Dz.U. z 1994 r. Nr 24, poz. 83


Powrót
Strona główna |  e-sklep |  Kontakt 3916459 wywołań od 18 września 2009 Copyright © 2013 oscGold